Tuesday, May 12, 2009

i need an explanation...

saya lebih suka berterus terang drp wat org lain tertanya2 dgn tindakan saya. saya kurang menggemari org yg nak kita paham tanpa diberi penerangan apa yg kita perlu dan patut phm.kalo salah phm mcm mn?situasi mcm ni mmg myk yg berlaku. (aku dalam dilema tau). saya rasa saya ada hak utk betol2 memahami sesuatu perkara.terutama ttg perhubungan. boleh ke kalo nk org tu sayang kita, tapi kita tak ckp yg kita nak org tu sayang kita..? boleh ke nk org tu phm2 je...? huh, tak phm nye saya ngan org yg ada perangai cam ni.

org yg mcm ni susah nak difahami, sbb dia tak berterus terang apa yg sebenarnya yg dia nak pada kita. dan yg sebenarnya dia wat org yg dia sayang dalam dilema. (huhuh..)

kkdg kita suka main tarik tali, susah sgt ke nk ckp, suke ckp suke, benci ckp benci, rindu ckp rindu,sayang ckp sayang. knp perlu dipendam? knp perlu ego? knp tak berterus terang? (hhhmmmm...confuse dan dalam dilemanya aku)

p/s bgtau je la awk nk ape..?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...