Thursday, October 4, 2012

Awal dan penghujung.

Hai, hanya ingin berkongsi betapa bahagia selepas dimaklumkan oleh doktor, 'Tahniah, anda mengandung'. Itu dua minggu dalam puasa. Alah ibu mengandung mula dirasai. Tapi dua minggu selepas sebulan syawal berakhir, kami dikejutkan.'Sorry, you lost your baby 9 week.' Hmmm...sekarang selepas D n C, dua minggu dalam pantang. Turun darah hari nak buat buku merah. Macam tak percaya. Tapi itu yang berlaku. Doktor bgtau mungkin letih. Banyak berjalan. Travel and so on. Yes I am. Memang banyak travel. Apa2 pun, kita dah redha. Kehilangan tersebut diganti dengan berita baik. I got transfer from Penang to KL. Alhamdulillah. Tak perlu travel lagi.

P/s: bos cakap, 'nasib baik yang dikendong keguguran, yang dikejar dapat..sekurang2 nya satu dapat dicapai.' Maksudnya, dalam proses minta transfer, saya mengandung. Transfer lulus, tapi saya keguguran. Apa2 pun aku bersyukur Ya Allah. I love U Allah.

2 comments:

Hizrian Roslee said...

MasyaAllah...
lamanya x catch up cite kak pipah...
smpai preggie n abort pun sy x tau...
xpe, redha je dgn ujian dariNya...

Eh?! dpt transfer KL?! best r...
ada gak geng kat KL...

Af!f@H said...

Hmmm...takpa.geng la sgt kt kl kan. Nanti senang2 leh lepak sama.heee. Tunggu kamu kawinla.baru best.ahahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...