Tuesday, April 21, 2009

mende yang aku paling benci

Setiap hari kita akan lalui pelbagai perasaan. Hari ni saya nk highlight perasaan yang paling saya benci. hhm... 1st, kene tunggu. ok, hari makin gelap, nk malam tapi org yg ditunggu2 tak muncul2.kata 5 minit. tp dah lbh 1/2 jam tunggu. waktu tu rase cam nk blah je.tinggal dia plak, baru tau.(nasib baik aku ni baik tau..jadi tgu la gak).

2nd, perasaan takut. haaa, saya ckp tak suka kalo kita dtg berdua, tapi pasangan kita tgl kan kejap, cth nye nk g solat,n kita kene tgu sensorang lelame dalam hari nk gelap ngan org yg sgt ramai atau tmpt tu gak sunyi. adeeeehhh..mencabar giler.huhuhu.(takut seh...)

3rd, rindu..perasaan ni paling x suke sbb kalo perasaan ni melanda, saya susah nk tdo.bila2 susah nk tdo, besok pg msti pening kpala la.huhuhu

p/s: hanya berkaitan ngan aku,ok.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...